Varför går det inte?

ASSÅ, varför går det inte att lägga in några bilder? Blir så förbannad..
Aja, vaknade för 30 minuter sen ungefär, har duschat och nu sitter jag här och ska skriva lite i bloggen. Pappa kom nyss förbi med mina hårspännen han köpte, gööllit va?
Idag så ska jag göra en massa faktiskt jag hade gjort en lista men den gick inte att lägga in så jag skriver den ist nu.

1. Duscha
2. Skriva i bloggen
3. Sminka mig
3. Se våra bästa år/äta
5. Gå ut med Åxi
6. Byta sängkläder
7. Fixa saker på datorn
8. Vänta på älsklingen


Ja, så ser ungefär min dag ut. Vad ska ni göra idag? Först hade jag tänkt att dra ner till stan idag och se om man kunde ta och träffa ngn, men jag vet inte riktigt om jag orkar.. är så himla trött! Varför är jag så trött, jag är trött hela tiden.. gäspar 24/7, kan det bero på något eller? Kanske sitter alldeles för mycket vid datorn? Hmm.. Jadu vad kan det vara..
Men jag ska börja sminka mig nu, så vi hörs senare idag!





PUSSAR!/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0