Var ska vi sova i natt!

Tjena, kom nyss in efter en långpromenad med hunden. Inte så kallt ute, men kyligt är det. Nu vill jag banne mig ha sommar, med en gång. Aja idag så hade vi nationella i engelska och gissa om det gick bra? Nej det gick inte så bra alls. Det var mycket lättare det från förra året ju, snyft.. vill inte bli underkänt i engelska, verkligen inte.. Så vi får se hur det blir med det.
Ikväll vet jag inte riktigt vad det blir, förmodligen lite plugg om jag orkar.. får väl se vad det blir antagligen, kanske ringer ngn och frågar om vi ska dra ut, eller brukar jag det? Nej det får dom göra haha(A)
Men jag har tagit jättemånga fina bilder med min telefon, men tyvärr har jag ingen sladd, så ni får då vänta med det iaf.


Men snart hade jag och Julia tänkt ha en tävling, men det blir ett tag senare. Men håll utkik :)





PUSSAR!/T

Kommentarer
Postat av: mikaela

vem är killen med kepsen tina ? :O

2010-03-25 @ 19:38:48
URL: http://asplundd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0