Torsdag

hejhej! (:
idag har jag inte gjort så mycket jag, mamma, pappa och bror for in  till dikanäs för att handla, och så.
sen så for vi hem och då efter kanske en timme kom joel och dom hit, så vi for ut och körde skoter,  jag kollade inte så noga på vägen och så råkade vi glida ner i djup snö och en buske va i vägen.. (A)
men vi fick hjälp av en gubbe som körde förbi precis! ;D
amen vi kom iallafall loss, sen så körde vi hem och vi skulle äta, det var tacos^^ .
och nu sitter farmor o kusinerna och ser på hockey match på tv, och våra föräldrar badar badtunna. ;D
medans jag sitter och snackar med nicke och ser på sveriges värsta bilförare! :D


aja ha en as bra kväll! ;D





PUSSS / J

Kommentarer
Postat av: amanda

hej! fin blogg du har!

flimen heter The last song, och jag längtar supermycket till permiären!:)

2010-03-11 @ 20:32:33
URL: http://amandamandie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0