Tisdag

Igår skrev jag inte något inlägg alls, men tur att Julia gjorde det. Men mitt internet har blivit småknasigt. Vet inte riktigt vad problemet är, men aja. Kom nyss hem, eller för 20 minuter kanske. Just tagit fika och funderar på att ta en dusch, men det är egentligen inte så värt för strax ska jag bege mig ut på en långpromenad som jag har övertalat mig om att göra varje dag, ca 4 km. Sen när det blir mindre slaskigt blir det väl att börja jogga, men som sagt det är mer ansträngande, och jag har inte så bra kondition, men att gå i rasktakt är också lika bra, som att jogga.

Ikväll blir det nog inte att dra ut och träffa någon eller så, ska försöka komma i kapp med arbeterna i skolan för just nu ligger jag efter i enhel del saker, känns väldigt drygt. Flera osaker, men det tänker jag inte ta och skriva här.
Men vad blir det för er alla andra då? Plugga också, chilla?
Men jag tänkte bara säga hej, men vi hörs förmodligen ikv någon gång också.







PUSSAR TINA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0