Tandläkar besök!

Hejhej! Nu har jag inte skrivit på några dagar och det är pga att jag inte har haft ork/tid. Men som sagt i helgen spenderade jag helgen med nils, vad gjorde vi? Jo vi tog det lungt och såg film, rätt så mysigt ja. Men nu är det i måndag och nu gäller det skola, tyvärr.. Men det är bara att kämpa igenom veckan. Det är faktiskt inte så dryg vecka tro jag, för idag så hade jag tandläkar tid vid 10, och då tog jag lite sovmorgon. Så då var jag tillbaka vid 12 tiden på skolan, hade 2 lektioner sen slutade jag för dagen och imorgon är det frilufsdag och då ska jag, Natte & Sandra fara och simma det vi missade på en idrottslektion. Så då slutar man ju rätt så tidigt då också, och då antar jag att det blir en sväng på stan också innan jag drar hem.
Onsdag är väl rätt så chill också, nationella och några få lektioner, sedan torsdag fredag, ganska chilllektioner. Men ja, det finns ju saker som man kommer få jobba riktigt hårt med nästa vecka.. Aja slut snackat om skolan. Hoppas det är bra med er iaf, och att ni har haft en superbra helg.
Jag vet inte riktigt vad jag ska blogga om ännu, men jag har faktiskt lite saker som jag har börjat gilla, (kläder) alltså, jag har börjat älska jeans som inte är slimmade, lite mer stor lixom, och sen ett tight linne till och en kofta. Sen stickade/mönstrade tights, i like!!!
Jag köpte faktiskt 2 tröjor häromdagen, en blå som är en slags stor tshirt, som man kan ha till tights/jeans och en linne under. Sedan en tunika/t-shirt med trådar bak på ryggen, riktigt snyggt! Sen tror jag att det blir att shoppa mer på torsdag, får barnbidraget då! :D Vet ngn vars det finns billiga tights och linnen? Monki? H&M?
Jag har börjat köpa jättemycket kläder på Monki, det är så söta kläder där nu för tiden.. Hi-hi!
Men nu ser jag att klockan tickar, måste gå och fortsätta med det jag höll på i köket, vi får höras senare!











PUSSAR!/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0