School....

Snart drar jag till skolan, jag orkar verkligen inte. Känns inte kul alls....  fyfan asså! Går ända till 15.20, och onsdag är den värsta dagen, och inte bara det utan jag har möte nu på morgonen, skit kul? Nej inte direkt... Ja, som sagt igår färgade jag håret svart.. vart fläckar, fyfan asså. Ska färga ikv eller imorgon. Så det inte blir nå fläckar, kul? Allt gick åt helvete rent ut sagt igår. Först så ska jag laga mat, nä då satte jag på fel platta, där en gammal köttfärs stod, och jag känner hur det börjar lukta, men ajg tnker eh, plattan var väl blöt. efter 20 min, jag ba: Vafan är det som luktar? Jag går in i köket och ser att det bara ryker och ryker från köttfärsen, panik. Jag tar den med BARA händerna, och skriker, SATAN VAD VARMT... smarta jag va?
Sen då, när man var klar äter jag, efter några tugger så, tänker jag jag ska ha något att dricka jag, blandar juice, men helt plötsligt, tappar jag greppet om tillbringan och tappar ur alllt, och nu håret.. fyfan! ojjjjjjjjj så tiden går, jag måste gå.. HEJDÅ!



PUSSAR TINA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0