Långispromis!

Hej! Just precis spelat klart SSX, spelade ut spelet alldeles nyss, riktigt skoj!
Jamen idag hade vi ju som sagt bad, eller ah jag, Natte&Sandra.. Trodde det inte skulle vara så tungt att simma, men jag hade visst fel. Ha-ha!
Ja på livrädningen så fick vi rädda okända människor, kul? Nej inte alls!
Men men, nu är det gjort iaf. Nu har jag hittat en jacka, antingen på JC eller BIKBOK, så vi får se vad det blir.. Jamen jag kom hem vid 15 tiden, gick och la mig en stund, somnade till klockan 16, gick på en långpromenad med Åxi, riktigt skönt faktiskt. Vet ni en sak? jag har bestämt mig att inte äta godis och sånt tjafs på några månader sen ska jag gå ca 3-5 km per dag, bra va? Hahaha.. Det måste jag ändå fixa eller?
Men jaja, hoppas ni mår iaf, ska snacka lite med folk på MSN nu, så vi hörs!





PUSSAR!/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0