Jag och Sandra tycker om att köpa tuggumi, right?

Hello!
Hur har dagen varit för er? Lugn? Det har min faktiskt och det har gått relatift fort också. Men just nu sitter jag här och lyssnar på lite små sköna låtar. Men jag mår bra bara lite så trött och sådär men det är man alltid efter en skoldag eller hur?
Ikväll blir det nog mest att plugga till NO provet på torsdag, och seriöst jag måste fixa det, annars får jag IG i biologi och det vill jag inte.  Men Nisse kanske kommer ikväll, berodde på hur han mådde, den lilla sjukligen. Men vi hoppas på att han blir frisk snart som möjligt.
Men imorgon taggar vi, eller hur Sandra? Ja då ska vi först in till stan efter skolan och sola, och jag tror att det blir på citysol i stan. Sedan drar vi någonstans och käkar middag, förmodligen på frasses eller ngt liknande, fin middag vettu. Klockan 18 drar vi oss till soc och är där till 20.30 ungefär, sedan hem.
Men det var väl allt jag hade och säga nu, men kanske inte så intressant, men då kanske ni inte skulle ha fortsatt att läsa? Skyll er själva;) Nämen, vi får höras senare, hejdå så länge!




PUSSAR!/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0