Inga kommentarer på senaste tiden! ;/

Tjaa nu har jag kommit hem eller ja det var väl för ett tag sen. I helgen har jag spenderat tiden hos min lilla sötnos Mikaela. Vi gjorde inte speciellt mkt, men det var roligt att få umgås med henne, för det var väl mer än 2 månader sen, satt det var jätteroligt.  Men jag mår bra och jag hoppas att ni alla andra också mår superbra.
Vad har ni gjort en sånhär snöig söndag? Ja jag har åkt bil och sen käkat naturgodis, inte så gott nu.. Så jag får väl spara antar jag, och ni som knr mig vet ju hur det brukar gå för mig, att spara saker och ting. hahaha.. Men ja, jag tänkte bara skriva ett litet kortinlägg, vi får väl höras ikväll om jag orkar blogga.









PUSSAR!/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0