Gnatt!

Hej den här kvällen har jag mest tillbringat vid datorn och snackat med polare, riktigt chill! Nisse kom förbi en tväris, har ju inte träffats på 4 dagar, otroligt va? men sant.
Ja ikväll, så fick jag typ en kick att städa litegrann samtidigt som det möblera jag om litegrann i mitt rum, inte så stor skillnad men, det blev bra iallafall. A snart ska jag nog byta sängkläder om jag orkar, och sen sova.. Skola imorgon, tyvärr.. Men jag lär fara hem efter några timmar mår inte spciellt bra, problem med magen igen;/ Hoppas det inte är ngt värre den hära gången, men det märker jag ju, eller hur? Aja ni får sova så sött, så hörs vi imorgon bitti eller efter skolan. Godnatt!








PUSSAR!/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0