(:

Ja, goddagens! :) Nu sitter jag här och läser några bloggar, nisse drog alldeles nyss på träna och så, så nu ska jag försöka röja undan lite i mitt rum tills han kommer tillbaka. Ni mår bra? Hoppas jag iaf.
Ja idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, jag ville fara till stan en sväng men jag kom på att jag inte har fått mina pengar än, och jag får dom den 21a i think, och då ska jag nog shoppa lite saker som jag behöver, blandannat kläder&smink. Men ja, jag tänkte bara säga hej och så, men vi hörs nog senare idag också, pussar!












PUSSAR!/T

Kommentarer
Postat av: J E N N Y

frågestund på bloggen :)<3

2010-03-13 @ 14:39:40
URL: http://eliassonss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0