:*

Hejhej! Äntligen fredag och lov, så jävla skönt. Slippa allt&alla. Vad blir det för er på lovet då? För mig blir det att bara chilla med älskligen och kompisar i guess. Annars mår ni bra? hoppas jag. Jag mår sisådär faktiskt, hänt massa saker, både i skolan&hemma. Men det fixar sig väl...
Men jag har inget speciellt att skriva om just nu, eller jo det har jag. Men jag ska nog inte skriva de, blir nog bäst så!
Men jag skriver ikväll också, säkert innan jag går och lägger mig.




Dagens låt!

den låten får mig att tänka på så himla mycket..

 

 

Sen vill jag bara säga att jag skulle inte klara mig utan nils. Tack för igår, du behövdes.. jag älskar dig!

 

 

 

PUSSAR!/T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0