Det här..

Det här blir sista inlägget för idag, för jag hade tänkt att gå och lägga mig ganska tidigt, så jag får träffa min älskling snabbare.. Hade tänkt att gå duscha, ladda över ny musik på mp3 sen lägga mig och lyssna och smsa medans.
Men först vill jag skriva av mig.... är faktiskt lite smådepp..

Jag har varit med om så himla mycket i mina år, jag har kämpat.. tack vare dom finaste människorna i världen, hade jag int haft er hade jag inte stått här idag. Jag menar det, jag ljuger inte.  Det är så att mitt liv har bestått av lösa bitar, som om kartan har tappat sina andra del..  Jag kämpat så himla länge, och det ännu inte bra. Men det kanske är mening att ingen kan ha det perfekt.. Men det som är så jobbigt är att alla tror sig att jag är den tjejen som har allt bra, mår aldrig dåligt. Hon är stark och klarar allt... De tror sig att jag inte kan gråta släppa mina känslor iväg... Men vad kan man säga? Jag är vilsen just nu..  Vet inte riktigt hur jag ska beskriva, alldeles för svårt..

Men jag är glad över att jag har er: Sandra,Nils,Mikaela m.m .. det är era ord som fick mig att stanna..
Jag älskar er!



Godnatt..


PUSSAR!/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0