bara jobbigt

hejhej!  snacka om en riktigt jobbig dag, dagen startade med ett biologi prov man knappast kunde så mycket av, men jag tror det gick ganska bra iallafall hehe. så vi fick gå nästan direkt vi var klar men fick inte äta förrän 1 timme efter, så jag och elin gick till allrummet och la oss i soffan och sovde i typ en halvtimme tills dom andra kom och väckte oss inte på det bästa sättet heller dirket,
dom hoppade på oss. busiga killar hahahah!

sen efter kanske 10-15 minuter började matten så då vare bara att tagga matteprov...
guu va hemskt, de kändes inte så bra efter jag gjort provet hade glömt en hel del. =/
aja nu är det gjort så få se om de blir godkänt.


imorgon har vi friluftsdag taggaråh haha! jag ska lära rebecka att åka snowboard,
hoppas du är lätt lärd!;) aja men iallafall hoppas jag på att det slutar snöa snart
och bli SOL! ( jag vill ha sommar!)


skriver kanske lite mer senare ikväll få se om jag hinner.


PUSSAR / J


Kommentarer
Postat av: marina

Tack :)

2010-03-02 @ 16:20:05
URL: http://umeasstolthet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0