Även och himlen faller ner

Hej nu har jag inte skrivit på någon dag, men det är för att jag inte har varit speciellt sugen på det heller. Men ni överlever. Ja ikväll då drar jag till Hörnefors för att träffa Mikaela, extremt länge sen nu, ja ungefär 2 månader.. Men det ska bli superkul. Kommer ta med kamran och ta massa roliga bilder, som kommer in senast på söndag i guess!
Vad ska ni hitta på i helgen? Chilla kanske?
Ja denna vecka har bara varit så dryg, fett less helt enkelt. Det har varit så mycket med allt. Jag är less på lärarna, dom tror sig veta allt.. Om jag säger såhär, det är ett stort tjaffs mellan några stycken, och jag är inblandad i det hela, det känns ju kul, eller inte. Men det fixar sig nog på något sätt, vi ska då fan inte få skiten det kan dom vara så säker på:) Inget att oroa sig över, he-he!
Men ah, jag hoppas ni mår bra och får en trevlig och skön helg, jag antar att jag inte kommer skriva något förrän på söndag, men så får det bli. Ha det bra!










PUSSAR!/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0