You & I

Hej hej! Äntligen är skoldagen över för idag. Den här dagen har varit så dryg, det känns bara så jobbigt just nu, speciellt med skolan. Men vad kan man göra åt saken? Det är bara att hålla käften och köra vidare.
Idag så hade vi nationellaprov och ja, det gick inte så speciellt bra.. tycker då jag. Men vi får väl se vad det vart för resultat av det hela. Men jag hoppas att jag verkligen behåller mitt betyg i svenska. Inte för jag satsar speciellt mycket inom svenskan längre. Fast iförsig så satsar jag inte speciellt mycket längre i skolan, det har bara blivit mindre&mindre med tiden.. Men bara jag fixar G i alla ämnen så är jag nöjd!  Men jag har en fråga till er alla, vad ska man göra åt falska människor? Som bara spelar som en vän, att det tror att man tror på deras spelande. Så jävla förbannad jag blir, ush!    Men klockan är rätt så mycket, så jag ska nog gå och kika i frysen och se vad det blir för god middag. Men jag upptaderar senare ikväll tror jag. Ha det så bra så länge!





PUSSAR!/ T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0