woshh

 

hejhej. ååh vilken dryg dag det har varit idag, imorse vaknade men kl halv 7 för jag försovde mig
så jag vart lite stressad till skolan, och sen när man kommer till skolan då äre ju såklart nationella prov i typ 3 timmar.. så sjuukt drygt de var asså, men skönt att det är över nu. var trött hela dagen efter det höll seriöst på somna av filmen. då är man klar men svenskan i nationella härligt.
(: 


ända sen jag kom hem har jag pluggat till no provet jag har imorgon, jag typ inte ett skit.
jaja får väl vänta och se hur det går då. känns inte taggande iallafall. 

aja, nu ska jag snart dra ska se på glee & made in sweden.





hare bäst! PUSSSS! / J


Kommentarer
Postat av: Anonym

cooling, ;D / amanda

2010-02-11 @ 21:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0