Ville bara skriva av mig först...

Mitt liv har förändrats så mycket på de senaste åren och det är både negativa och positiva saker.
Jag hade både en mor & far som levde så lyckligt tillsammans, men på några sekunder förändrades allt. Det kom allt mer med onda saker in i mitt liv, i massa år. Livet gick vidare efter ett tag... Nu bor jag bara med min pappa, skaffat mig en kille..Jag är lycklig, men jag skulle vilja ha tillbaka det jag hade förut också.. Det går inte bara att spola över, det går bara inte...



Men jag vill tacka mina vänner, som finns och stöttar!






PUSSAR!/T

Kommentarer
Postat av: aamannda

ja saknar de vi hade sne vi var små allt var så lätt då, du vet att ja alltid finns här i bakrunden om du vill prata. ily<3

2010-03-01 @ 20:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0