wiieh

TJOE!

försovde mig idag igen, men som tur kom jag i tid. vi hade bara "mentorstid"..
amen iallafall så har då dagen varit helt okej, jag och några fick skäll av lärarn idag pga att vi pratade så mycket.
men vi snackade ju inte ens högt, pms kärring! (A) 

HAHAHAHA, justja johan tror att han kan slå mig i snowboard men jag säger bara lycka till johan,
hmm ja de tog ju som sagt  ett tag för dej att ta dig upp, HE HE HE! Du är bra du vännen(L)!


vad ska ni göra i helgen då? :) Själv så ska man ta de lungt just nu, sen så ikväll ska jag vara med elin
och jag vet inte riktigt vad det blir men vi ser väl.
och imorgon blire nog backen om inte tina har kommit hem och massa annat skoj!
Hi Hi.

~
amen iallafall jag måste fortsätta städa inge kul alls.
men farsan tvingade mig till det *Suck*. ~



HARE BRA!     Pussaar / J


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jag har hyrt film o köpt en massa chips o annat... Blir filmmys :))

2010-02-27 @ 14:00:31
URL: http://linnealiebig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0