Titel

hej!
idag har jag inte gjort så mycket, blev väckt vid halv 11 så va lite små trött,
men jag klev upp iallafall, vid 10 i 2 drog jag till ishallen för att se på när brorsan och dom hade match.
fyfan vad Sk lejon sög! :]  vindeln vann med 10- 3 haha, men bra kämpat skelefteå!^^

sen så har jag mest bara softat framför tvn ikväll hehe, finns typ inget att göra på en söndag kväll.
de ända man är typ är att vara trött så man pallar inte heller hitta på någonting.
men iallafall kom jag på att jag har ett matte prov på tisdag som jag inte pluggat till, och det är inte mitt
favorit ämne
never!



några bra förslag där jag och tina kan sommarjobba med bra lön?
hahaha.(A) :]
aja det blev ett kort inlägg ikväll, men jag skriver mer sen. (L)







PUSSAR / J


Kommentarer
Postat av: sandra

härligt! :)

2010-02-28 @ 22:56:20
URL: http://svictoriaerner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0