The fray!

hej! just nu sitter jag och väntar på Nisse, han har varit på match, och ja. Jag vet inte riktigt hur matchen gick, så jag får ta och kolla det.
Ikväll så har jag bara tagit det lungt och chillat framför datorn och sånt, snackat i telefonen och gosat med djuren, hehe. Just nu ligger det en utrstäckt liten pudding på min säng, ser jätteskönt ut, lilla puddingen asså!
Men men, ja imorgon så är det fredag och då är det ju skola som vanligt och sedan ska jag förmodligen dra in till stan och shoppa lite, för idag på stan så såg jag massvis med billiga kläder.
Fast det beror helt på om jag får mina pengar imorgon då, det hoppas jag verkligen!

Idag på skolan så fick jag höra att det var jättemånga som vart underkända i SVE på NP, så nu är jag lite orolig över hur det gick för mig.. det gick faktiskt inte så bra, och det kändes inte bra heller. Men nu är det försent så vad kan jag göra åt saken?

Men nu hade jag tänkt avsluta detta inlägg med att säga godnatt och sovgott. Så hörs vi ksk imorgonbitti eller efter skolan, ajdö!



PUSSAR!/T

Kommentarer
Postat av: J E N N Y

hihihi,nu har jag köpt hem lite ;]



KRAMAR J

2010-02-26 @ 08:02:53
URL: http://eliassonss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0