Swagga like us!

Hej. Tiden går så himla fort då man bara sitter vid datorn. Ja, jag hade ju sagt att jag skulle lägga in min outfit idag, så jag tänkte att jag kunde göra det nu, och det kommer några bilder till.
Ikväll blir det Nisse, jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på, men det blir väl att se på film och mysa!
Snart är det ju alla <3 dag också, vad ska ni göra då? Ska ni fira? Med vem isf?
Jag och Nisse tänkte bara fara och fika någonstans, och bara ta det lungt. Men nu hade jag faktiskt tänkt att avsluta det hära inlägget och börja med att rensa datorn på gamla bilder & låtar. Men vi hörs nog senare ikväll, annars imorgon. Ha en super bra helg!


Min outfit idag:
Svarta tights
Pappas stickade tröja
Svart halsduk
& uppsatt hår!







PUSSAR!/ T

Kommentarer
Postat av: Eddie

nice blogg som sagt !!! ... sov bort dagarna ist då :P

2010-02-12 @ 16:49:37
Postat av: J E N N Y

gå med i månadensblogg på min blogg! :)

2010-02-12 @ 19:05:55
URL: http://eliassonss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0