Svaren!

1. Båda: Vad blir det för gymnasielinje/skola? /M
svar: För mig blir det BF på dragon, och för Julia blir det, jag vet inte.. ska fråga henne snart! skriver in det om ett tag!

2. Tina: Vad valde du på gymnasiet? Svar: Jag valde BF på dragonskolan.
Hur länge har du och Nils varit tsm? Svar:10 veckor och 1 dag.
Vad använder du för smink? Svar:Det är från dag till dag, men jag brukar använda, foundation,rough,mascara,ögonskugga, men då jag är lat blir det bara mascara.
Vem/vilka är din/dina bästavänner? Svar: Jag har jättemånga fina vänner. Men en av dom som jag verkligen umgåtts med mycket är, mikaela. // Matilda

3. Tina: Vad ska du läsa i gymnasiet? Svar: Som tidigare, BF på dragonskolan. / Jessica

4. Tina: När ska vi ses?<3 Svar: Jadu, när tycker du? Jag kan höra av mig när jag är ledig!<3/ Jenny

5. Båda: Finns tomten på riktigt?Svar: Ja det gör den.. Men man får bara träffa den om man har varit snäll../ Simon

6. Tina: Hur gammal är du? Och vad är ditt nummer? Skulle verkligen vilja ringa dig..  BTW. hur blir det på ons?(:
Svar: Sandra du är en liten liten, hmm ja du jag vet inte vad. Du vet hur gammal jag är, du vet mitt nummer, och du kan ringa mig när som helst, men jag är faktiskt inte kåt i dig..
Nä men på ons, jag ska iallafall dit, ska du?
/ Sandra

7. Båda: Hej, hur länge har Barack Obama suttit som president? Svar: Inte ens ett år..

8. Tina: Hur länge har du och Nils varit tsm?:) Svar: 10 veckor 1 dag.

Hur kan du bli så fucking fiiiin?<3 Svar: Tack gumman.. jag tkr inte jag är spec fin. Kika på dig ngn gång, du är grymt fin! (L) // Ronja

Ja då var frågestunden över! Ha det bra!


PUSSAR!/T

Kommentarer
Postat av: gudn

obama vart president 20 januari 2010...

2010-02-14 @ 20:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0