Superkul helg!

Hej, nu är jag hemma igen, roligt? Nej inte alls.. vill inte till skolan imorgon, fett less. Men men, Igår for jag till Nisse och vi hade inte för oss så mycket, tog det mest lungt och chillade. Det var rätt så skönt. Vaknade tidigt i morse av att jag får frukost på säng av honom, gulligt va? Sen fick jag små prestenter, en chokladask, ljus som är formade av hjärtan, och sen ett litet djur, gossedjur, så jävla söt! Sen igår fick jag rosor också! Så jävla underbar han är, kan man vara sötare? Tro knappast det.
Men idag så hade Nisse match, så vi drog in idag vid 12 tiden, fast han hade match vid 14. Men medans jag väntade på att matchen börja så var jag med Tova, och såklart såg hon och jag matchen, riktigt kul vare. Men tyvärr förlorade det med 5-3 Men det var en ganska jämn match, sen vart det bara några turmål för det andra laget, i slutet av matchen vart det slagsmål he he! Sen kom världens klockrenaste kommentar medans slagsmålet är igång, det är bra... nej men vad säger jag! Riktigt kul vare. Men helgen har varit helt suverän, ganska proppad med energi inför skolan faktiskt, men jag är ändå inte pepp... Vi ser väl hur veckan kommer att fortsätta.. Kommer inte träffa honom förrän på tisdag, så det sög! Men tur att telefon finns!

Ja som jag sa tidigare att vi skulle försöka fixa en tävling till nästa vecka, men tyvärr blir det inte så. Jag har inte haft tid att få ihop något, och sen har jag inte fått någon kontakt med Julia. Men jag ska försöka fixa det till veckan, bra va?
Men nu så har jag inge mer att skriva så jag skriver nog ett inlägg ikväll innan jag går och lägger mig, Hejdå!



PUSSAR!/T



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0