så underbart! (L)

idag har varit en jävligt bra dag, ledig från skolan och det bästa av allt är att man fyller år också!
man vaknar av att morsan,farsan och syskonen kommer och väcker en tidigt för att gratta mig innan dom far på jobbet /skolan. så man blev väckt vid 7 tiden och fick mina presenter så jag öppnade ju såklart.
man fick  skoterkortslektion redan på fredag, kommer bli as kuung, sen fick jag pengar av olika så de blev några tusen. nu så har morsan äntligen köpt navel piercingar till mig, jag har varit så snål på köpa de själv, kommer bild. (A) sist men inte mins fick jag en volymtång, istället för att använda hårpulver, det suger verkligen. volymtången är mycket bättre än hårpulver kan jag lova.


sen fick jag entligen somna om, fick sova i kanske 2 & 1 halvtimme tills farfar ringde och sa att vi skulle fara och äta pizza så fick kliva upp och göra mig klar, och sedan fara.  det har varit en grymt kung dag idag alltså.
helt galet nice, puss!

sen senare ikväll har jag bara tagit det lungt och snackat med ekke i telefon en stund för jag hade ingenting för mig, medans jag såg på mtv. men det var fett nice, han gör en glad haha.
ha en sjukt bra kväll hörni
. ;*


PUSSAR! / J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0