Pussar!

Här kommer några smycken jag smågillade. Ja bilderna är inte så skarpa, för jag tog med webben, min kamra funkar inte!;/ * snyft * men jaja, det var ju inget speciellt så, who cares! puss


Stenarna kallas blåsten från argentina, och silverringar brevid. Gjord av Mats

En ring, fått från farmor

Ett halsband, med en ros, man kan även göra det till ett armband
Ett halsband gjord av Sassa

Ett halsband, från glitter som jag har gjort till ett armband
Ett halsband från syrran
Ett till halsband gjord till armband
Ett armband som jag fick av farmor
Och jag bjuder en bild på mig, utan smink!


PUSSAR!/T

Kommentarer
Postat av: brunett

fett söt utan smink!:)<3

2010-02-19 @ 21:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0