Oj, så tiden gick fort!

Hejhej! Oj så tiden har gått fort idag, klockan är redan 15.05. Jag som trodde klockan var omkring 12-13 nånting, men se där. Alldeles nyss har jag tittat i mina små askar och sånt, vad jag har för slags smycken, riktigt kul. Riktiga fula & fina saker hade jag. Jag är ingen som brukar ha så mycket smycken, men man kan väl alltid börja?
Men jag kommer lägga ut några bilder på några smycken jag tyckte om, och min outfit idag. Men det blir ingen facebild, för jag är sjuk och inge smink alls, men kanske jag bjuder på en utan? vem vet. He he!
Men jag tror jag måste köpa halstabletter ikväll, ist för godis? hmm.  För gissa vad, pappa kom ej hem med halstabletter utan det kom hem en maraboue, inte tackade jag nej inte. Men det hjälpte inte speciellt mycket för halsen, buuu. Nämen, jag ska ta lite kort nu och sedan lägger jag in dom, kanske inte alla, men någon enstacka!
Men ha en fortsatt trevlig fredagseftermiddag, så hörs vi! Heejdå!








PUSSAR!/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0