Nya skor? Kanske det.

Hej hej!  Snart sängdags känner jag, jag är jättetrött och håller på att somna sittandes. Jag tror jag kommer lägga mig väldigt tidigt ikväll, eller nä det kommer jag inte göra alls.. För jag har en heldel att göra innan sängen, gissa vad? Nämen jag ska laga ett par byxor, sen ska jag ladda min MP3 och fylla på musik, och det tar minst 1-2h, otur? Ja. Men jag får väl försöka orka upp imorgon ändå...
Men idag så har jag haft skola som vanligt, slutade 13.20. Så efter skolan var över, träffade jag Ronja och vi gick runt på stan och chillade. Efter någon timme, så skulle hon till Tim och jag drog till biblan kanske i 20 minuter, sen kom Edward och gjorde sällskap, vi försökte hitta någon affär till honom, men ingen passade.. haha. Men dagen har gått ruskigt fort, som om jag har drömt alltihop, men det kan jag väl inte ha gjort? Nä precis. Men tisdag imorgon, ja då gäller det ju skola.. till 15.20 *snyft* Men halva dagen så har studiebesök så det blir rätt så chill och efter det har vi någon lektion, känns verkligen inte värt.. men vad kan man göra åt saken?

Är jag ensam som är less på det mesta? Vintern? Alla vinterkläder,ingen värme, snö, 9an? Alla lärare och dryga människor, rektorer osv.. så fett less.. vill bara bränna ner helvetet!
åååååååååh.. Jag är bara trött och irriterad, vill bara slå till någon på käften! AJAAAAA! Tråkigt inlägg jag vet, sry! Ska försöka bättra mig tills imorgon. Men glöm inte tävlingen, den är fortfarande igång ju! hejdå!


PUSSAR!/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0