Mobilnörd.

Nu har jag gjort klart en uppgift, och snart måste jag nog plugga vidare med NO:n för imorgon har vi prov på öga/öra..önska mig lycka till, det behövs verkligen.
Jag är trött som satan. Vill bara att älskligen kan komma och trösta upp mig... fett less.

Imorgon kommer dagen, dagen alla har väntat till... he he or not. Men onsdagar är så himla långdryga, vi har bara KO:pass. Det är det drygaste som finns, men jag vet ni är avis, på att jag har världens bästa skola.....hoppas ni förstår att jag driver.
Men nu ska jag se om jag orkar ta en titt på biologin... vi hörs senare antar jag, om jag överlevt.. ;*







PUSSAR!/T

Kommentarer
Postat av: michaela

awhh, stackare :| jag har också rätt mycket i skolan nu /; det är fett segt! jo det är väl helt okej med mig, dock är jag sjuk :(

2010-02-23 @ 17:34:00
URL: http://miski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0