Konståkning!

Hej nu har jag lugnat ner mig efter den jobbiga skoldagen. Jag hann tyvärr inte blogga imorse, hade så mycket saker att göra. Så jag skippade att skriva imorse, men ni överlever. Dagen började med att vi hade sve, och då var det nationella, hörförståelse, riktigt dryt men det gick väl helt okej. Sen så skulle våran klass på ungdomsmottagningen och de som arbetar där skulle berätta lite om hur det går till där osv. Sen fick vi några infolappar om det hela och en kondom var. He he! Efter det, så var vi tvugna att fara tillbaka till skolan, och då var det dags för lunch. Det var lax och ris, inte passande? Tycker då inte jag..
Men efter lunchen hade vi idrott, och det gick väl sisådär, förutom att jag skrapa upp handen. Jag åkte med konståkningskridskor, och ja, jag hade en ganska så högfart och helt plötsligt tog det tvärstopp och jag flög som en vante. Otur att jag hade taggar! Men det gick bra iallafall.. Sedan hade vi språk och sen slutade vi för dagen.
Och min handledare kommer och säger till mig att jag ska redovisa för henne den här veckan, och jag sa, ja jag ska göra det för Marianne på torsdag morgon, då kan jag redovisa för dig också sammtidigt? Hon ba: Nej jag kan inte då! Så då påstår hon att jag ska redovisa 2 grr, och det kan hon fetglömma, är det inte fler än jag som är less på alla lärare? (förutom Johan K&Maria).
Men imorgon är det onsdag, och det är den drygaste dagen på hela veckan, bara KO lektioner typ. Fett drygt... Men på morognen ska jag till tandläkaren, buhuuh.. lär ju ha flera hål.. har världens hårdhäntaste tandläkare, läskigt!!!
Men ah, jag har inte så mkt mer att skriva om, så vi hörs väl senare ikväll hejdå!




PUSSAR!/T

Kommentarer
Postat av: m.

vad var det nu för linje julia skulle gå?:)

2010-02-16 @ 18:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0