Ken Ring(L)

hej, nu är jag hemma.. lång dag, helt slut.. skönt att man är ledig imorgon då. Ja dagen har varit förjävlig. Det börjar med att NP, och det går åt helvete, ja. Sen så får man massa skit från lärarna, intresserade om vad? Fråga på apb eller någonannans stans, orkar inte ta det här! Ja vi hade bara en lektion efter NP och det var då slöjd, och vi har världens sämsta vikarie. Hon måste ha något stort fel, för jag fick veta idag, att en i parallera klass, så råkade hon säga fitta, och sen kommer vikarien och säger, vadå fitta, det är väl inget fel? Min fitta är inge fel på. Eller något såndär. Håller man på så? Nej. Sen efter slöjden, drog jag och Sandra till stan. Först köpte hon skit snygga skor på dinsko och sedan drog vi till PRIMA. Ja PRIMAN slutade 16.45.. Sedan har jag bara åkt buss hem och sådär. Ja inte förrän 23 kommer Nisse, så jag ska nog bara ta det lungt. Men ja, jag hoppas ni mår bättre än jag för jag är fett less på det mesta..allt&alla..

Jag är jävligt förbannad på det som tror att det har rätt att ge någon skit för att det mår dåligt, har ont någonstans. Ska det verkligen gå över på någon annan i omgivningen? Så jävla less på att få skit, fastän man inte har gjort något jävla fel alls!
Ska jag också börja hålla på så? Nä då skulle man bara få höra, sluta gnäll. Så snart ger jag upp och säger riktigt håra ord, och jag menar det, jag gör det!

Sen falska människor kan fara åt HELVETE!
Förlåt för ett väldigt tråkigt inlägg idag, men jag är så jävla trött! Ksk blir på bättre humör ikväll då Nisse kommer! Vi hörs iaf senare!


PUSSAR!/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0