Kall fredag!

Nu sitter jag i min säng, och håller på att hosta sönder mig. Har inte fått speciellt mycket sömn alls inatt.. Varje gång jag somnar, så vaknar jag av att jag måste hosta, och det är inte lite... Jag får knappt någon luft alls, sen får jag svårt att andas, och då måste jag ta min medicin, men såklart så var jag så himla trött, så jag tog alldeles för mycket, och då började min kropp bli alldeles darrig, så då var det ännu svårare att somna om.. Sen har jag använt nässpray varje gång jag har vaknat, för det bara rinner,rinner,rinner.. så jobbigt! Så idag blev det tyvärr ingen skola för mig, fast jag mer än gärna ville dra till vännäs till älsklingen. Men jag kanske inte ska smitta andra i onödan, så nu ska jag försöka krya upp mig med mjölk och macka framför tv, för alldeles strax så är det våra bästa år!
Men annars är det bra med er? Någon fler som är sjuk?
Jag hoppas verkligen pappa köper halstabletter åt mig, annars tar jag och hoppar rakt in i väggen, jag tvekar inte, heheheh.
Men statistisken i våran blogg har ökat väldigt väldigt mycket, för varje dag är det mellan, 20-150 st som kikar, ibland kan det vara under 20, men faktiskt inte så ofta, och det är jättekul att folk läser, men visst det finns vissa som bara kollar för att dom tycker vi är så patetiska, men vet ni vad, vi bryr oss inte:)
Men det skulle vara mycket roligare om ni kommenterade något också, ni som läser! Men det kanske är svårt att alltid komma på kommentarer, eller vad vet jag? Jag brukar iaf bara skriva någon liten kommentar på det mesta bloggarna jag läser. Men så äre, men jag har faktiskt inget mer att säga just nu, förutom att jag saknar Nissepisse, men jag får väl ta och bli frisk så jag kan umgås med honom. Hehe, men vi hörs senare idag, för nu ska jag göra min frukost och alldeles strax se våra bästa år, världens bästa program. Hejdå!


mitt liv idag.. -.-

tur jag har dig att gosa med iaf(A)

im a sick woman.. en gammbild btw..


PUSSAR!/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0