I (L) U

Hejsan allihopa, nyss så tänkte jag att jag skulle göra ett videoinlägg men jag hittade inte den förbannade kamran, så det blev inget videoinlägg, synd! Men ja, jag hoppas att allt är bra med er iallfall. Jag mår inte speciellt bra själv, jag är superförkyld, ont i halsen och kroppen.
Jag var nästan i skolan hela dagen, jag drog hem efter lunch, hade en sån jävla huvudvärk, och den har jag fortfarande kvar, så snart ska jag nog gå och vila framför tv:n och bara ta det lilla lugna. Försöka bli bättre tills imorgon.
Men jag har inga planer för i helgen, i think. Eller jag tror att jag kanske skulle till Mikaela någon dag, om jag har pengar alltså! Men det får vi väl se.
Just nu vill jag bara ha sommar, lov. Slippa den här förbannade skolan, det är som om jag vill orka jobba och inte ligga efter alla andra, men jag orkar inte att jobba.. När jag väl sitter där med arbetsuppgifterna, känner jag bara att jag vill skrika ut och bara lämna klassrummet. Jag är less på lärare som särbehandlar en massa, elever som tror att det kan säga/göra vad det vill, och tro att det har rätt till det. Jag säger inga namn... De vet mycket väl själv vilka det är jag menar!

vet du hur jobbigt det är att se dig såhär? du ska vara den personen du verkligen är, jag säger det hela tiden, men du vägrar tro på mina ord. Du ska veta att du är en av dom bästa personerna som lever på denna jord och jag vill inte se dig så som du är nu, svag. Jag förstår att du får kämpa dig igenom dag för dag,men du ska inte ens tveka om du vill prata ut. Jag ska inte pressa dig, jag ska inte tjata, jag lyssnar på dig, för du alltid ställer upp för mig , du är helt enkelt underbar & du vet att jag älskar dig.
Jag försöker att ställa upp för dom som ställer upp för mig..




ps. glöm ej tävligen!;)

PUSSAR!/T




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0