Helloj!

Hej, vaknade för 20 minuter sedan, fett trött. Försöker få i mig en varmmacka, inte gott alls...
Min näsa är snorig, mina ögon svider, huvudet dunkar, kroppen gör ont... kan det bli bättre? Öh-.-'
Men jag hörde att vi hade fått en ny vikarie på slöjden, YEEEEEES sa vi allihopa(A). Men men, jag har faktiskt inget speciellt och säga.. så vi hörs senare ikväll, innan jag ska sova! Å tack Julia, jag hoppas också att jag blir frisk snarast...



Den verkar vara superbra! Längtar tills den kommer ut!



PUSSAR!/ T

Kommentarer
Postat av: aw - gotlandstöis ツ

tack:) nej folk gör inte det.. haha. men jag har ingen system ;)

2010-02-18 @ 20:37:14
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0