Hello!

hejhej, jag har inte skrivit på någon/några dagar pga att jag har haft en hel del saker att göra, igår så var jag i skolan som vanligt, en så rätt dryg dag ja. Men jag kämpade igenom. Efter skolan så for jag och Sandra till stan för att fara på ett ''möte'' och det kallas tonårskraft. Om ni är intresserad av vad det är, så kan jag ta och berätta det någon annan gång, för just nu har jag inte tid med det. Men annars är det helt okej, förutom att det är NP idag, rätt så nervös. Men jag har faktistk försökt tänka : Åh nu ska jag fan klara det här! Jag gjorde det innan jag gick in i klassrummet i tisdag, men icket, det funkade itne speciellt bra, så vi hoppas på det ännu en gång! Ja juste jag såg en kommentar från Eddie och han undrade varför vi är lediga på fredag, jo det är så att lärarna har någon slags utbildningsdag, tror jag! Men det är grymt skönt. För idag blir det bara 1 lektion efter NP och det är slöjd, sen drar jag och Sandra till PRIMA, finns säkert någon som vet vad det är, men även några som inte vet, och då säger jag såhär, att det är ett slagshjälpmedel inom matematik, vi får försöka förbättra oss i delarna, och de är för att vi inte är godkända in matten att vi är där, och jag vill bara säga att det är mkt mtk bättre att arbete där än på skolan, för alla på min skola, alltså lärnarna är så jävla dum i huvudet, dom särbehandlar hela jävla tiden.. så fucking less! Men vad kan lilla jag göra åt saken? ingenting.. Men jag måste börja kila till skolan alldeles strax, så ha en super bra dag, så hörs vi senare ikväll, vid 19 tiden typ!



PUSSAR! /T

Kommentarer
Postat av: J E N N Y

Jaha,men då klarar ju de flesta np tackvare att de har varit närvarande under terminerna och kämpat på? right? ;D



KRAMAR/ J

2010-02-11 @ 17:44:21
URL: http://eliassonss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0