Hejhopp!

Hej, nu har jag kommit hem från skolan, eller ja jag slutade faktiskt 13.20 idag, rätt så skönt! Men sen dess har jag småpluggat litegrann, ex till imorgon för då har jag matteprov, ush..
Sedan har jag pluggat till NO provet om öron/öga på onsdag, och sen har jag också pluggat SO, om första&andra världskriget, det är faktiskt ganska intressant? Ngn som håller med mig? Nä jag tänkte väl det, he he.
Såklart fick jag skit från handledaren idag också, mitt fel allihop.. orkar itne ta det här, ska inte bli ett deppinlägg heller!
Men ja juste, igår färgade jag håret. Det blev lite mörkare färg.. och gissa vem som färgade på mig? Jo Nisse, riktigt duktig. Han borde satsa att bli frissa;) ha-ha! Nämen det vart faktiskt riktigt bra. Rätt så nöjd.
Men i sommar blir det nog ljusare igen, i hope!
Men jag hoppas att ni alla mår bra iallafall.. för det gör jag, för imorgon har vi REFLEKTIONEFTERMIDDAG. YEY! Då ska jag nog in till stan och shoppa litegrann, om jag har fått pengarna från systeryster, najs va?
Men jag har inte så mycket mer att säga faktiskt, jo juste. Tävligen som har pågått, är avslutad, och jag ursäktar att priset är försenat. Men jag och Julia ska försöka fixa det så fort som möjligt, we promise(:
Men nu ska jag kika lite på bloggar och sedan kanske fortsätta plugga litegrann, kanske behövs... Men vi hörs senare ikv, puss!





PUSSAR!/T

Kommentarer
Postat av: hejannw

okej ;)



tack :D

2010-02-22 @ 15:48:59
URL: http://hejannw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0