Gulligt!

Nu har man suttit framför datorn och drygat i flera timmar, något liv? Nej, men det finns ju ingenting annat att göra, eller jo se på OS ba, ja tjena kul! Nej tack! :) Men jag ska nog inte sova så mycket ikväll, för jag är inte speciellt trött nu, men jag kanske blir vemvet?. Men Imorgon så är det lördag, och då ska jag hjälpa broder att städa litegrann i den nya lägenheten. Sen kanske jag far till Nisse på kvällen, hoppas det, och vet ni en sak, att det är STORREA på stadium, och nisse ska dit, och han ksk köper något åt mig :] gulligt va? Tycker då jag!
Visst har ni hört om att det har brunnit vid stadium och sen vart det rökskada på sakerna, så det är 75% rea, fett coolt. Men synd att man inte har pengar, *snyft* Men jag överlever, antar jag.
Men nu har jag inte så mycket mer att skriva, så byebye gullvippor!





PUSSAR!/T

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha det är så sjukt lätt att fastna framför datorn!

2010-02-19 @ 23:24:15
URL: http://lifeisap.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0