Grattis!

Hej allihopa! Nu så sitter jag här framför datorn och gör ingenting, och egentligen så måste jag plugga till NO provet imorgon, men jag orkar inte.. dumt va? Jag får göra det senare, hehe! Nämen jag känner bara att jag orkar inte plugga just nu, har jävligt ont i huvudet. Så jag funderar på att vila i någon halvtimme och sedan dra till stan och shoppa, om nu pappa kan ta ut pengarna. Så det blir najs. Några förslag på vad? Funderar på att gå på stadium och kolla på rean, om det är lönt alltså.. värsta kön? konstiga storlekar kvar? ah vi ser väl helt enkelt.
Idag slutade vi 11.10 och det berodde på att vi hade REF, fett skönt. Lektionerna idag var, svenska, matte, musik, och idag på matten hade jag diagnos, och jag tyckte att det gick superbra faktiskt, så vi får se resultat på fredag.
Sedan på musik idag fick vi göra praktiskt och då tränade vi på låten vi har valt, och låten är då oasis - live forever men vi har lite små problem med takterna, så det måste vi försöka träna mer på. Jag spelar då gitarr, Natte spelar elgitarr, PB spelar trummor, Tova spelar keyboard, Sandra spelar bas, och emma sjunger. Men Sandra och Natte hjälper också till med sjungadet.
Ja vi har väl inte så länge på oss att träna på det, för sedan ska vi ''redovisa'' det... hehe.. får väl se hur vi lyckas!
Men dagen har varit ganska lugn och så, så jag tänkte bara att fortsätta dagen..lungt.. he he.

Vad ska ni göra ikväll då? Jag ska vara med älskligen, sen ska jag gratta min padre, han fyller år! Stort grattis älskade pappa. Jag tror jag ska köpa en tårta åt honom, om jag fixar ihop pengar!
Julias senaste inlägg, om att kanske börja göra videoinlägg, ja varför inte? :) Det kommer väl då och då, när man har lust. Så ja, då vet ni det också.
Men jag hoppas ni alla mår bra, och får en fortsatt trevlig eftermiddag. För nu ska jag fortsätta med att sjunga..;*





PUSSAR!/T

Kommentarer
Postat av: Dolly

okii..

2010-02-23 @ 13:16:41
URL: http://fashionmodel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0