Godnatt allihopa!

Hej, klockan är alldeles strax 22. Hade tänkt gå och lägga mig i tid ikväll, så jag orkar morgondagen. Strax så ska jag gå och ta på mig min stora sköna pyamas och bara lägga mig i sängen och snacka med älskligen, (jag önskar du var här). Den här veckan kommer inte bli så speciellt jobbig, eller ah förutom att det är NP. Men annars är det helt okej, för på fredag är vi lediga, extra långhelg. Skit härligt, faktiskt! Men nu ska jag försöka att avsluta det här inlägget och sedan göra mig klar för natten! Men ni får sköta om er, så hörs vi imorgonbitti innan jag drar mig till plugget!










PUSSAR!/T

Kommentarer
Postat av: J E N N Y

haha,fan vad jobbigt med NP (a) :)

2010-02-09 @ 22:17:32
URL: http://eliassonss.blogg.se/
Postat av: Eddie

nice blogg :) ... btw vrf är ni lediga på fredaa för ? =)

2010-02-09 @ 22:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0