(;

 

tjatja! :)  idag har jag känt mig så väldigt stressad tack vare att jag försovde mig lite imorse.
hehe inte roligt, men vadå alla vill ju sova elr hur ? ^^

fick veta att jag och några kompisar ska till ARJEPLOG den 18 till 20 mars & åka i GALTIS.
har aldrig någonsin varit i arjeplog så det kommer bli as kul. 
 
jag har just kommit hem hunnit duscha av mig all hästlukt känns riktigt skönt faktiskt,
men det känns att jag börjar få lite träningsvärk nu var sjuk förra veckan så, och vi hade barbacka
och hård träning i damsadel gick as bra
!(;

jag fick ett sms om att tinas internet hade lagt av så hon kan inte skriva något inlägg ikväll.
men hoppas det kommer tillbaka snart, pusspårej. :*




Ha en skön kväll! ;)



PUSSSAR  /
J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0