;*

Godmorgon allihopa! Idag vaknade jag kring 10 någongång, gissa om jag var trött? Ja. Dagen blir såhär: Först så ska jag bara klä mig och sminka mig. Sedan ska jag försöka få fram pengar, så jag kan köpa något till Nisse på alla <3 dag. Men jag vet inte riktigt än vad det blir. Några förslag kanske?
Ja, men jag hoppas att ni alla mår bra iallafall, och att ni ännu igen får en super bra alla<3dag.
Nu hade jag tänkt försöka avrunda detta inlägg och göra mig klar för dagen. Så vi hörs nog senare idag, kanske vid middagstiden? Och juste, jag hade tänkt att avsluta frågestunden idag någongång, jag skriver ett inlägg då!
Men ha det så bra hejdå!







PUSSAR!/T

Kommentarer
Postat av: till T

Sv:

Ska operera några tänder i munnen pga tandställningen :)

2010-02-13 @ 12:38:00
URL: http://juliajuneblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0