(:

Hejsan! Fredag idag, ja jag vaknade först vid 06 tiden för att Nisse skulle till plugget. Efter han hade farit gick jag och la mig igen, somnade till 10 tiden. Sedan gick jag och duschade och gjorde mig klar. Efter en långskön dusch, så åt jag en macka och tittade på våra bästa år, det är verkligen ett underbart program. Ngn fler som håller med mig? Men ja, jag skulle ha varit med Julia idag, men jag vet inte riktigt om det blir av, för jag har inte fått något slags ja eller nej. Men vi ser väl vad det blir, blir nog Nisse då:). Men jag har faktiskt inte så mycket att skriva om idag, så jag avslutar detta inlägg nu, så hörs vi senare idag!






PUSSAR!/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0