Dont let me go!

hej! Nu sitter jag här och väntar på Annika(Nisses mor). Hon kommer förbi här och hämtar upp mig, sedan far jag till Nisse. Lördag idag, och jag har inte gjort så mycket, förutom att varit i en stuga och gjort massa småsaker, blandannat gjort en ring, av silver. Jag rispa in 4/12-09 på ringen, och varför det datumet? Jo för att det var då jag träffade Nisse.
Jag hoppas ni alla mår bra iaf. För jag har just kommit in och fryser satan. För först när vi var på väg hemmåt, så körde bilen framför oss ner i ett dike, så vi stannade och hjälpte dom.  Gulligt va? Ha-ha. Men jag har faktiskt inte så mkt att skriva om så ja, det blir ett tråkigt inlägg. Men då tycker jag att ni ska komma med förslag på vad man skulle kunna skriva om, jag kanske ska ta en bloggpaus? För just nu känner jag att jag inte har mycket alls att skriva om.. Men vi ser väl!
Ikväll som sagt, blir det Nisse och ja jag vet inte riktigt vad det blir, men det blir väl antingen tv/film.

Men jag skriver iaf inte mera idag, utan vi får höras imorgon om jag skulle ha något att skriva om eller att jag har allmänt tråkigt. Men ni får ha en fortsatt trevlig helg, så hörs vi!!



PUSSAR!/T

Kommentarer
Postat av: sandra

jo de är bara bra :) med dig med?

2010-02-28 @ 15:56:17
URL: http://svictoriaerner.blogg.se/
Postat av: J E N N Y

haha,det är ju snällt det, att hjälpa dom! x)



KRAMAR J

2010-02-28 @ 22:37:35
URL: http://eliassonss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0