Det kommer dagar.

Hej, det blev inte Julia idag, för hon kunde inte. Det var tänkt att jag bara skulle chilla idag, bara ha myskläder på mig och sitta vid datorn och dunka musik. Men inte blev det så, jag har hållt igång hela dagen. Jag har städat,diskat,städat, sen har jag också sjungt singstar. Riktigt kul! Men roligare om man har någon att sjunga med! Men jag har nyss sytt några hål på mina tights, som jag har gjort ca 10 gr tidigare, så då är det nog värdare att köpa flera tights ist för att bara sy sy sy, right? Ha-ha. Men jag ska nog vara lite social på MSN med folket nu som vibbar och massa..
Men ni ska få se min outfit lite senare idag, då kamran har laddat klart! Men tills dess så får ni hare bäst.


PUSSAR!/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0