Be with you

Nu är klockan 21.00 och jag är supertrött.. kommer få sova ensam i min säng inatt, snyft.. Sen om jag är sjuk imorn, kan jag inte dra till vännäs.. Så jag får se hur jag gör med skoldagen imorgon, men jag känner mig inte peppad alls att gå, ska jag sitta med papperstussar under näsan? Nej tack.. he-he. Men jag saknar honom så mycket.

Nu gör jag inte så mycket alls, försöker fixa min argumenterande text.. får hjälp av Andre&Erik. Så tackar så mkt!
Men jag har faktiskt inget att skriva om alls, ge förslag tack! 
Men i nästa inlägg om ett tag så lägger jag in min sköna outfit jag bara har nu ikväll, nu när jag inte är så pigg och kry. Någon som har halstabletter åt mig?
Men vi hörs! hejdå!





PUSSAR!/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0