Back!

Hejhej! Nu funkar mitt internet igen, yey!
Idag så har allt gått så himla fort, men ändå så drygt. hmm.. Ja jag har ju haft en vanlig skoldag, med rätt så slappa lektioner. Ja vi hade väl 3 lektioner, sen drog jag och Sandro till stan och kika på lite saker, ska förmodligen shoppa imorgon, ja sedan drog vi till prima.
Mår ni alla bra? Det hoppas jag. Jag mår ganska bra, är bara lite småirriterad på några saker, men det vill jag inte ta upp nu på bloggen, så det låter vi vara.
Men sen idag, träffade jag på Mathias,  skit kul! Inte sett han på, vet inte hur länge. Så det var kul.
Sen har jag en rolig nyhet, jag har fått en ny hund, eller hm hur ska man säga det? Min syrras hund, hon kan inte ha kvar den för att Ino som han heter, trivs bättre med 2 st, och syrrans förhållande tog slut för någon månad sen, och ja Ino, saknade den så mkt, så nu ska jag och min fader ta hand om honom, (det kommer bild på honom).

Men jag hoppas att ni mår bra iaf, ska kika runt på andras bloggar och sånt nu, så vi hörs senare ikväll. Hejdå!


'
Naken hund med päls(A) gölligt va?









PUSSAR!/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0