yeey,

Hallå!
har inte skrivit något på ett tag, för jag har inte haft tid till det. men iallafall så tänkte jag skriva lite nu.
sportlovet har börjat och det är riktigt skönt faktiskt, känns att man behöver lite ledigt..
idag har jag inte gjort ett piss, har typ möglat framför tvn idag och pluggat lite matte inför proven..
men  men, jag vet jag är knäpp men jag måste verkligen klara de. (A)
just nu håller jag på att packa, för jag ska till umeå för att hälsa på min tina. det kommer bli galet kul förhoppningsvis, var ett tag sen nu faktiskt. får se vad vi kommer att hitta på, men det kommer ni få reda på under morgon dagen. ;) Saknar dig tinis! ;*



PUSSAR/JULIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0