Vad ska jag göra?

Hejhej, nu har varken jag eller Julia skrivit något på några dagar, vi har helt enkelt inte haft tid eller någon ork. Bloggen är ju inte hela livet, eller?
Ja, veckan har varit rätt så jobbig, Går inte så bra för mig i skolan just nu, och jag känner bara att det jag presterar räcker inte någonstans, vad får man för ork att forsätta då?
Just nu ligger jag jävligt lågt med mina poäng och jag vet inte hur jag ska kunna få upp mina betyg, känns som om det är helt omöjligt. Men vi ser väl hur det slutar antar jag..
Hade NP i matematik igår, gissa om det gick bra? Nej det gick inte bra alls, utan jag fick en stor jävla blackout.. Så det är väl kört tänkte jag, men när jag pratade med Jeneta, alltså min mattelärare så sa hon att det finns tid för mig att visa att jag verkligen kan, det jag missade på NP. Så vi får se om det går att fixa till, det hoppas jag verkligen. För det är såhär, när jag sökte till gymnasiet tidigare, då fick jag skriva en frikvot och något annat, det kan vara så att man kommeri n lättare på linjer, ex att man har det jobbigt i skolan, eller ngt hemma, eller något annat liknande. Så vi får se, om jag tar mig in på något eller inte.. Men det är väl bara att hoppas på, som man alltid göra eller?
Jaja, just nu sitter jag här medans Nisse nördar framför mitt ps2. Vi ska alldeles strax dra hem till honom, tare lungt och bara mysa. Men ni får ha en super bra helg, så hörs vi på söndag eller något. Hejdå!



PUSSAR TINA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0