Sug och svälj trevlig helg!

Hej hej! Nu sitter jag hemma och gör ingenting alls, fett jävla tråkigt faktiskt. Men Nisse kommer senare ikväll så det blir bara nicenice. Jag har ingen aning vad jag ska äta, kul att sitta och äta själv? Nej inte direkt, men jag har funderingar på att göra köttfärssås, salladblandning och sen blanda det, och sen tar jag pitabröd till, mums? Oja! Men hoppas jag inte failar på köttförsåsen, haha som förra gången.. men det ska vi inte skriva nu. Ja, vad blir det för er ikv? Några förslag på vad jag och Nisse kan hitta på? Vi funderar bara på att ta det lungt.
Men aja, vifår väl se vad det blir att göra. Just nu sitter jag och lyssnar sönder på Mellony - syn på sex extrem härlig låt, man får en slags känsla på att det är sommar snart, någon fler än jag som taggar sommaren 2010? Känns som det kommer bli en toppen sommar, greaaaaaaaaat! Jaja, men nu ska jag vara småsocial med de andra oxå. Hare bra alla blonda flickor med stora bröst, nä jag ksoja bara, hare bra bye!




Dagens låt: Mellony - Syn på sex


PUSSAR TINA!

Kommentarer
Postat av: L I N D A ♥

tack desamma!=D<3

2010-04-02 @ 16:00:34
URL: http://fotoavlinda.blogg.se/
Postat av: linda ♥

Okej härligt!=D<3



Kramkram

2010-04-02 @ 16:38:29
URL: http://fotoavlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0