Städnarkoman?

Kan man vara städnarkoman? Isånnafall tror jag att jag är det, seriöst.. Har börjat städa så himla mycket på senaste tiden. Är det sant att det kanske kan vara så att man är stressad, att man ex har det jobbigt hemma, eller något liknande? Att det kan bero på det? Men iallafall.. Jag var inne på Matildas blogg och såg hennes senaste inlägg, och jag vart sugen på att storstäda mitt rum, och det har jag gjort nu, ganska nöjd ja! Jag kan säga att hennes blogg är superbra, verkligen. Så kika in på den!

Nu ska jag nog försöka plugga lite matte, har ju faktiskt nationella på torsdag. Så wish me luck, det behövs verkligen!


PUSSAR TINA!

Kommentarer
Postat av: rebecccaaa

jäkla fin du e och din blogg va naiiz :)

2010-04-11 @ 21:14:30
URL: http://rebeccahs.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0